Domů

Domů

Filtrovat podle

Cena

Cena

  • 2 190,00 Kč - 2 499 991,00 Kč

Barva

Barva

Nový produkt

Nový produkt
2 270,00 Kč 3 799,00 Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní od akce: 3799.00 Kč
17 990,00 Kč 29 480,00 Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní od akce: 29480.00 Kč

Bestsellery

Bestsellery
11 499,00 Kč 14 990,00 Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní od akce: 14990.00 Kč
1 399,00 Kč 1 799,00 Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní od akce: 1799.00 Kč

Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Michal K.
16.07.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Šířka a kvalita sortimentu Skvělá komunikace a rychlost dodání
Slabiny:
Nenašel jsem
Celkový názor:
Obrovská spokojenost!
Avatar Vít K.
14.07.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost dodání Odbornost prodejce Ochota prodejce
Předzesilovače
Zobrazení 1-20 z 20 položek

Předzosilovač je jedním ze zvukových zařízení, jehož úkolem je předem zesilovat a také průměrovat elektrický signál ještě předtím, než bude dále zpracován nebo zesílen pomocí zesilovače. Účelem je získat rovnocenný signál. Některé předzesilovače mají volby, které umožňují nastavit hlasitost nebo hloubku. Na trhu je několik typů předzesilovačů: hifi, gramofonový, kytarový, basový a mikrofonový.

V naší nabídce naleznete vysoce kvalitní předzesilovače s moderním designem. Tyto profesionální zařízení vám umožní si ještě více vychutnat vaši oblíbenou hudbu. Díky nim získate nejlepší a nejčistší možný zvuk.

Skrýt Rozvinout

Cookies

Informace o souborech cookie

Tento web používá soubory cookie první strany, aby vám poskytl co nejlepší zážitek z našich stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran ke zlepšení našich služeb, analýze a následnému zobrazování reklam souvisejících s vašimi preferencemi na základě analýzy vašeho chování při prohlížení.

Správa cookies

O souborech cookie

Soubory cookie jsou malé textové soubory, které navštěvované webové stránky ukládají do vašeho počítače nebo mobilního zařízení. Používají se k různým účelům, například k zapamatování přihlašovacích údajů uživatele, ke sledování chování uživatele pro reklamní účely a k personalizaci prohlížení. Existují dva typy souborů cookie: relační a trvalé. První z nich se vymažou po ukončení relace prohlížeče, zatímco druhé zůstanou v zařízení po určitou dobu nebo dokud nejsou ručně vymazány.