Servisní centrum
Zpřostředkováváme záruční i pozáruční opravy zařízení značek z našeho portfolia v servisním centru distributora Horn Distribution (CZ) s.r.o. K dispozici je profesionálně vyškolený personál nejlepších techniků s mnohaletými zkušenostmi a moderním servisním vybavením.
Místo, kde vyřizujeme záruční opravy:
DENON STORE - WESTFIELD CHODOV
Roztylská 2321/19
148 00 Praha 11
tel.: +420 608 738 836
e-mail: chodov@salonydenon.cz
Servisní a technická podpora:
DENON STORE - WESTFIELD CHODOV
tel.: +420 608 738 836
e-mail: chodov@salonydenon.cz
Registrace záruky
Standardně všechny námi nabízené produkty mají záruku 24 měsíců od výrobce nebo od polského distributora. Spolupracujeme s nejlepšími dodavateli výrobků na trhu a nabízíme tak možnost poprodejní podpory. Vzhledem k tomu, že spokojenost našich zákazníků s používáním elektronických zařízení zakoupených přes nás je nejdůležitější, pro část sortimentu audio/video nabízíme speciální záruční podmínky, a to na vybrané produkty těchto značek z naší nabídky:
- 5 let záruka na reproduktory Canton, DALI, FOCAL (pasivní reproduktory), WILSON
- 3 roky záruka na produkty FOCAL (elektronika, tj. soundbary, subwoofery, aktivní reproduktory)
- 2 roky záruka na produkty ALPINE, ARGON, AUDIO AUDIO RESEARCH, B&O PLAY, Bang & Olufsen, Denon, FOCAL (sluchátka, doplňky), Heos, JAYS, MARANTZ, NAIM, POLK AUDIO
- Životní záruka na produkty značky QED
Podmínky záručních služeb
- Záruka se poskytuje na dobu 24 měsíců od data zakoupení.
- Vady zjištěné během záruční doby budou odstraněny nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí zařízení do servisu.
- Pokud je nutné zajistit dovoz součástek ze zahraničí, doba opravy je prodloužena o dobu nezbytnou k dodání součástek. Zákazník bude informován o předpokládaném čase opravy zařízení v důsledku nutnosti dovozu součástek ze zahraničí.
- Oprava v rámci záruky bude provedena po předložení:
- záruční list vadného zařízení podepsaný zákazníkem,
- platný doklad o koupi zařízení s uvedeným datem prodeje. - Skutečnosti a datum opravy servis potvrzuje v dokumentu o záruce.
- Zákazník má právo žádat o výměnu zboží za nové, pokud:
- během záruční lhůty servis provede 3 opravy stejné závady a zařízení bude stále vykazovat závadu, která znemožňuje použití podle určení.
- servis písemně rozhodne, že odstranění závady není možné. - Pokud po splnění podmínek stanovených v bodě 6 není možné zařízení vyměnit za nové, má zákazník nárok na vrácení zaplacené částky.
- Záruka se vztahuje na veškeré poruchy věci způsobené:
- výrobní vadou,
- vadným materiálem. - Záruka se nevzrahuje na vady věci způsobené vnějšími podmínkami, zejména:
- nesprávnou instalací, nesprávným zacházením nebo provozem v nevhodném prostředí (např. vlhkost, prašnost, chemicky nevhodné prostředí),
- vadným materiálem,
- neodborným, nesprávným nebo nešetrným zásahem kupujícího nebo jiné k takovýmto zásahům neoprávněné obsahy,
- kolísáním síťového napětí překračující +5 % nebo -10 %,
- zásahem vyšší moci. - Záruka se nevztahuje na poškození způsobená normálním opotřebením (hnací řemeny, žárovky, čtecí lasery atd.).
- Záruka se nevztahuje na poškození způsobená vnějšími příčinami, jako jsou: mechanická poškození, znečištění, zaplavení, blesk, přetížení napájecí sítě, instalace zařízení neodpovídající návodu k obsluze nebo upgrade softwaru, poškození reproduktorů v důsledku přetížení signálem, oscilace zesilovače nebo zdroje signálu, stálé napětí na výstupu zesilovače.
- Podmínkou pro uplatnění práv vyplývajících z této záruky je používání, udržování a ukládání zařízení způsobem uvedeným v uživatelské příručce.
- Záruka se nevztahuje na poškození způsobená zákazníkem nedostatečnou ochranou během přepravy, zejména vyjmutím, nasazením a přenosem zařízení.
- Záruka se rovněž nevztahuje na poškození způsobená použitím v rozporu se zamýšleným použitím zařízení. To zahrnuje také použití amatérských zařízení pro profesionální účely. Poškození tohoto typu lze odstranit na náklady zákazníka.
- Záruka se nevztahuje na nároky na technické parametry výrobku, pokud jsou v souladu s pokyny uvedenými v návodu k použití.
- Servis má právo odmítnout provést záruční opravu v případě:
- zjištění rozporu mezi údaji vyplývajícími z dokumentů a údaji na zařízení,
- porušení nebo rozbití pečetí,
- předchozí svépomocné opravy,
- konstrukční změny včetně úprav a přizpůsobení zařízení.
- Odmítnutí provést záruční opravu odpovídá ztrátě záruky.
- Výše uvedené záruční podmínky neomezují nebo nepozastavují práva kupujícího vyplývajících z nesouladu zboží se smlouvou.
- Odmítnutí provést záruční opravu z důvodů uvedených v bodě 17 odst. b)-d) odpovídá ztrátě záruky.
Předání zařízení k opravě:
- Prvním krokem k úspěšné reklamaci vadného zboží v servise distributora Horn Distribution je vyplnění formuláře "Reklamační protokol".
- Doporučeným způsobem je kontaktování prodejny Denon Store, ve které byl výrobek zakoupen, a odeslání na její adresu.
- Pokud není možné předat výrobek k opravě v místě nákupu, můžete tak učinit přímo přes distributora Horn Distribution (CZ) s.r.o.
- Výrobky pro záruční opravu lze zaslat libovolným způsobem. Pokud máte jakékoli dotazy týkající se dopravy, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem.
- Produkty na pozáruční opravu dodá do servisu zákazník vždy na své náklady.
- Zásilky musí být zaslány nebo doručeny na adresu:
DENON STORE - WESTFIELD CHODOV
Roztylská 2321/19
148 00 Praha 11
Upozornění! Před odesláním se ujistěte, že zásilka obsahuje: originální záruční list a kopii dokladu o koupi.